2011. augusztus 4., csütörtök

Új design

Legalább is ami a gyűrűket illeti. 
Sikerült beszereznem gyűrű alapokat, úgyhogy megkönnyítettem egy kicsit a dolgom. De a saját  készítésű gyűrű alapokat sem fogom elhanyagolni. Az ok  amiért is váltottam, hogy vannak olyan ötleteim, amivel nem lehet megoldani a gyűrű lap/kő befoglalását. Most biztos egypár "drótos" lány azt gondolja, nincs lehetetlen, de sajnos én nem merültem bele annyira a drótozás művészetébe, hogy ezt meg tudjam oldani.

Így maradt ez a "módszer". S ezek a gyönyörűségek születtek. Nekem személy szerint nagyon tetszenek ezek a gyűrűk, sőt mondhatom, büszke vagyok rájuk. Végre sikerült olyasmit alkotni, amivel 100%-n meg vagyok elégedve!





 És a végére egy kis jópofa békás is becsúszott!:) Őt is imádom!

6 megjegyzés:

Napsugárkisasszony írta...

ÁÁááááá de jók!!!
<3
Mindet imádom!:D

Suada77 írta...

Jaj de elfogadnék párat ezekből :)

GloriArt írta...

Nagyon szép dolgokat készítesz!Fantasztikus ügyes vagy!Az üvegfestéseid,az ékszereid,mind-mind gyönyörűek!
ezek a gyűrűk is nagyon tetszenek!:)

Marianna írta...

Nem vagyok gyűrűs, de nagyon szép!:)

Anika írta...

Köszönöm szépen! :)

Perl - Eni írta...

Nagyon szép ékszereket készítesz!!!
Ez a gyűrű teljesen elvarázsolt!

Related Posts with Thumbnails